Aan- en uitlevertijden op elkaar afstemmen
Inzichtelijke voorraad, ook bij leveranciers
Meer orders verwerken in minder tijd
Administratie rondmaken, direct in het verkoopproces
Informatie op pakbonnen en facturen in stellen per klant
Diverse betaalopties voor de klant: bij de balie, op locatie of in batches
Overzichtelijke applicatie voor baliemedewerkers
Overal te gebruiken, ook thuis of onderweg
Heb toegang tot alle belangrijke informatie om jouw klanten het beste te kunnen helpen. Bekijk relevante gegevens terug en houdt deze eenvoudig bij. Het systeem houdt rekening met alle door jouw ingestelde voorkeuren.
Inkoopadviezen worden op basis van belangrijke gegevens gemaakt. Het inkoopproces koppel je makkelijk met het verkoopproces. Hierdoor is het direct duidelijk vor wie welke producten zijn bestemd.
Het CRM toon verschillende informatie. Bekijk contactinformatie, verkoophistorie en prijsafspraken. Zie alle facturen in met realtime rapportages en heb controle over betalingen.
Voeg nu producten handmatig of in bulk toe. Wijzig nu zelf productomschrijvingen of leveranciers- en prijsinformate. Leg per product meerdere leveranciers vast en maak een eigen tel- en artikelenlijst.
Stuur gemakkelijk één of meerdere magazijnen aan.
Alle orders worden snel verwerkt door de koppeling tussen het magazijn en het verkoopsysteem. Orderpicken wordt door het systeem makkelijker dan ooit.
Maak handmatige boekhouding overbodig met de ingebouwde grootboekadministratie. Op basis van pakbonnen, projecten en klanten worden snel verzamelfacturen gemaakt.
In slechts vier weken kunnen wij jouw bedrijf over laten stappen naar onze Novulo Automotive ERP.
Inclusief ontwikkeling, trainingsdag en zelfstandig testen onder onze support.
Onze ERP wordt al jaren door verschillende bedrijven gebruikt door groothandels in automaterialen.
Het systeem is dus getest, doorontwikkeld en bewezen voor autmotive bedrijven.
We hebben verschillende features klaarliggen om jouw ERP uit te breiden of direct inte bouwen.
Met het Novulo systeem kunnen we dit efficiënt inbouwen en uitbreiden naar wens.
Ons team van experts staat klaar om jouw bedrijf te ondersteunen. Heb je vragen?
Dan kun je altijd bij ons terecht. We bieden verschillende support opties aan.
Is jullie gewenste koppeling met Loket.nl nog niet beschikbaar? Wij realiseren jullie koppeling binnen één maand voor een vaste prijs.
Zo weet je waar je aan toe bent, en kunnen jullie snel afscheid nemen van de repetitieve en administratieve rompslomp.
Omdat wij al veel integraties met Loket.nl hebben ontwikkeld kunnen wij een snelle livegang garanderen. Voor één integratie rekenen wij een maand doorlooptijd.
Wanneer een koppeling niet werkt wordt je vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Wij monitoren alles en weten wat er speelt. Wij nemen de lead en zorgen dat jij op de hoogte blijft van wat er speelt.
Wij zijn de enige officiële integratie partner van Loket.nl. Wij hebben zowel functioneel als technisch veel ervaring met de API, en kunnen dus goed meedenken over de mogelijkheden.
Naarmate je bedrijf groeit, groeit het aantal HR applicaties waarmee je werkt ook. In deze applicaties komt vaak grotendeels dezelfde informatie voor, en het kost onnodig veel tijd om de informatie in alle systemen handmatig bij te houden.
Dit is de belangrijkste reden waarom veel HR tools zelf koppelingen aanbieden. Echter zijn helaas niet alle koppelingen standaard beschikbaar. Zo ook niet bij Loket.nl.
Indien jouw gewenste koppeling met Loket.nl nog niet beschikbaar is, dan koppelen wij jouw applicatie aan Loket.nl. Zo zorgen wij ervoor dat jouw team minder tijd kwijt is met het beheren van dubbele data. Zo houden zij tijd over voor belangrijkere werkzaamheden.
We bespreken welk systeem je met Loket.nl wil koppelen, en welke velden er naar welk systeem wilt halen.
Op basis van de intake maken wij een ontwerp voor de koppeling. Aan de hand van het ontwerp maken we ook een offerte.
We ontwikkelen de integratie zoals vastgelegd in het ontwerp. Moet het net iets anders dan in het ontwerp? Dan sturen we samen bij.
Wanneer we klaar zijn met het ontwikkelen zijn we klaar om de koppeling in gebruik te nemen. Wij nemen jullie mee in het proces zodat jullie duidelijk is wat er gebeurt.
Is jullie gewenste koppeling met Hubspot nog niet beschikbaar? Wij realiseren jullie koppeling binnen één maand voor een vaste prijs.
Zo weet je waar je aan toe bent, en kunnen jullie snel afscheid nemen van de repetitieve en administratieve rompslomp.
In samenwerking met onze partners kunnen wij er voor zorgen dat een koppeling met Hubspot snel en gemakkelijk geregeld is.
Wanneer een koppeling niet werkt word je vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Wij monitoren alles en weten wat er speelt. Wij nemen de lead en zorgen dat jij op de hoogte blijft van wat er speelt.
Wij hebben al meerdere maatwerk integraties gemaakt. ERP systemen zoals NetSuite en It's perfect zijn hier mooie voorbeelden van. Voor onze specialisten is geen uitdaging te groot.
Hubspot is een super uitgebreid CRM dat meegroeit met jouw bedrijf. Het ondersteunt marketing-, verkoop-, service- en algemene bedrijfsactiviteiten en is dus een veelzijdige toepassing. Om het meeste uit jouw CRM te halen zijn integraties met andere applicaties binnen jouw bedrijf van groot belang.
Hubspot heeft een marktplaats met een groot aantal eenvoudige integraties of connectors. En alhoewel deze integraties in de basis goed werken, zijn ze vaak te simplistisch en missen ze bepaalde data. Zo zijn er bijvoorbeeld geen mogelijkheden om maatwerk Hubspot velden mee te nemen in je integratie met een ander systeem.
Wij nemen de tijd om jullie situatie te analyseren, en ontwerpen een integratie die perfect aansluit op jullie behoeften. Vervolgens gaan we gelijk aan de slag en zorgen we ervoor dat jullie binnen no-time de gewenste integraties kunnen gebruiken.
We gaan in gesprek over welk systeem je wilt koppelen met HubSpot en welke specifieke velden je uit dat systeem wilt halen.
Na de intake stellen wij een ontwerp op voor de koppeling. Op basis van dit ontwerp stellen we ook een offerte op.
We zetten de integratie in ontwikkeling volgens het vastgelegde ontwerp. Als er tijdens het proces iets aangepast moet worden ten opzichte van het ontwerp, sturen we gezamenlijk bij.
Zodra de ontwikkeling is voltooid, zijn we gereed om de koppeling in gebruik te nemen. We begeleiden jullie door het proces, zodat alles duidelijk is en jullie precies weten wat er gebeurt.
Exact Online is een veel gebruikte toepassing in het MKB met uitgebreide functionaliteiten voor het doen van je financiële administratie, relatiebeheer, inkoop- en voorraadbeheer, verkoop orderadministratie, facturatie, project- en urenadministratie. Exact Online heeft een gunstige prijs / prestatie verhouding. Exact Online heeft een zeer uitgebreide API functionaliteit en is daardoor ideaal om te integreren met andere meer specifieke toepassingen om interne processen te optimaliseren.
De beschikbare bouwstenen voor Exact Online zijn vrij uitbundig en doorontwikkeld. Meerdere klanten en partners werken met verschillende toepassingen samen met Exact Online. Denk aan integraties met PIM, eCommerce, WMS, Datawarehouse, BI, HR, Procurement, en vele anderen.
De basis voor iedere bouwsteen is de authenticatie met Exact Online en het up to date houden daarvan. Aansluitend kunnen de hieronder genoemde bouwstenen snel worden ingezet. In de meeste gevallen is 80 tot 90% van de behoefte hiermee afgedekt. Omdat iedere Exact Online implementatie net anders kan zijn door de licentie samenstelling of de inrichting, is het van belang om vooraf de details door te nemen de de standaard te beoordelen ten opzichte van de behoefte. Ook van belang is de beoordeling van de doelstellingen ten opzichte van de door Exact ingestelde rate limits op de API.